18 March 2011

Rezeki dariNya

Entry ni agak sensitif sikit...kalau ahli keluargaku yg baca minta jgnbgtau mak lagi huhuhu.... Rezeki yang Allah kurniakan buat keluarga ku...mmg sgt2 mengejutkan aku dan suami. Nampaknya eka tak sempat nak bermanja lama... aku disahkan mengandung lagi... Aku bersyukur dengan rezeki Allah ni, cuma kesian kat eka...baru nak bermanja dengan mama n baba...lagi beberapa bulan dah kena bagi can kat adik dia pulak...Dan sampai sekarang aku tak berani nak buka mulut bagitau kat mak.... mak cepat sgt risau...tambah2 pulak aku baru je lepas operation, lagilah dia risau nanti. nak bagitau macam mana pun tak tau...nampaknye eka ngan adiknya setahun sorang la pulak. Eka lahir januari 2010, dan baby ni dijangka lahir november 2011...hwaaaaaa.... kalau kaknyah baca entry ni mesti kaknyah nyanyi lagu kelantan tu...lagu dok dukung anak setahun sorang...huhuhuhu........

3 comments:

junegenie said...

hahahah... alhamdulillah dgn rezeki diberi Allah, tapi tetap jugak le nak nyanyi hok lagu tu.. tu lah.. kuat sgt layan lagu tu, terus kena diri sendiri huhuhu.. takpe.. insyaAllah semuanya ok2 aje.. eka pun time tu dh nak masuk 2 tahun walopon ikut tarikh baru setahun hehehhe...

kali ni cop mohor bidor ke?? hehehhe last chance nih.. ke boleh sampai 5?? huhuhuhu...

icah said...

tak tau le cop mohor bidor ke tak..tapi kali ni kuat makan betul... abey kata mmg cop bidor ni..kurang asemmmm... mintak2 selamat sumenya..

Syahsnal said...

As-Salam, Tahniah Kepada Puan Seisi Keluarga... Rezeki Allah Tu..

Tujuan Saya menulis di komen ini adalah untuk bertanya puan, adakah puan mengenali Keluarga Pakcik Abdul Rani, Rumah Beliau Betul2 Tepi Jalan Di Kg Jeram Mengkuang. Anak Sulung Beliau Bernama Rohanisah Abdul Rani, Pernah Menuntut Di UPM, Serdang, Selangor. Saya ini adalah anak angkat kepada keluarga ini yang telah lama terputus hubungan.. Jika Puan Mengetahuinya.. Bolehkah Puan Membantu untuk menyambung siratul rahim yang telah lama terputus.. ini email saya, syaharom88@gmail.com