10 January 2012

Deep breath...

Waaa...tarik nafas...lepas...tarik lagi...lepas... hehe, yuhuuuu sukenya hati bile dah ingat semula password utk blog aku yang mmg dah lama gile aku tak jenguk ni...perrggghhh...punya la siksa nak mengingat semula, puas juge le aku try n error...siap tukar email, email yg lama tu pun dah arwah dah...punye lama tak aktifkan hehehe...ni semua bahana facebook!!! Gara2 syiok sgt melayan fesbuk, aku sampai terlupa dgn blog kesayangan ku...mmg story yang last sekali aku post pun dah basi! Aku post psl aku pregnant anak ketiga aku... now, dah selamat bersalin dan dah 2 bulan lebih usia babyku...haha, so mmg patut kalau aku lupe password blog aku ni. Kunun letak password canggih gile baban supaya takde org bole guess..mcm hampeh je..padahal takde sape pun nak ceroboh masuk edit blog aku..yg menanggungnya aku juge! Canggih sgt password sampai aku terlupa. Lain kali letak password aku81 je sudah, senang nak ingat...kalau aku lupe diri baru le aku tak ingat password ni hehe..ooopsss...kantoi sudah hahaha...Emmm...harap2 pasni aku tak lupe dah password blog aku ni huhu...

No comments: